Lidé mají rádi dárky a pozornosti. Je-li vaše obchodní strategie postavena na loajálnosti klíčových klientů či partnerů, propracovaný věrnostní program s luxusními reklamními předměty by měl být samozřejmostí. Představíme ty nejatraktivnější možnosti.
Existuje mnoho způsobů, kterými lze klienty odměnit za jejich přízeň. Všeobecně ale platí, že u zákazníků nakupujících zboží běžné potřeby boduje spíše cenové zvýhodnění, zatímco ostatní zákazníci či partneři uvítají podporu v podobě luxusních předmětů a doplňků. Zatímco u obchodů s potravinami, oblečením či slevových portálů tak nejvíce zafunguje dodatečná sleva či kredit na další nákup, při nákupu šperků, luxusního zboží či u partnerských programů se uplatní jiná strategie.
Luxusní reklamní předměty jako odměna pro klienty a jejich blízké
První možnost odměny představuje doplňková výbava a služby zdarma. Uplatňuje se především u nákupu hodnotnějšího zboží jako jsou luxusní šperky či dražší automobily. Součástí zákaznického servisu tak může být v případě šperků dodání krabičky, certifikátu a následné zabalení, v případě automobilu například bezplatný servis či příslušenství.
Alternativou jsou reklamní předměty určené pro klienta či jeho rodinu. K podpisu významné smlouvy je například vhodné darovat luxusní pero v dárkové krabičce s gravírováním. U bankovních produktů určených pro děti je dobrým zvykem darovat plyšovou hračku, zakoupené členství v elitním sportovním zařízení zvýrazní dárek v podobě sportovního náčiní. Namísto reklamních předmětů je také možné využít dárkové poukazy, které jsou však méně osobní.
Nejlepší variantou dárku jsou výrobky, které se přímo váží k zakoupenému zboží či službě. Pokud uvažujete o tvorbě takových reklamních předmětů, specialisté z reklamní agentury Propaq vám mohou pomoci.